Nyawa di hujung parang
Photobucket

bila negara semakin MAJU , kejadian jenayah pun ikut maju juga .. kejadian smalam berlaku dikawasan perumahan seawal jam 7 pagi .. bersenjatakan parang .. penjenayah masih muda & kacak & bertenaga .. mangsa warga emas , perempuan .. dikawasan rumah kita pun dah tak selamat dah sekarang ni .. kalau penjenayah ada senjata .. perlukah kita juga ada senjata bila keluar rumah .. bersediakah kita untuk menghadapi situasi macam ni ..

berhati hati pada kaum perempuan yang nampak lemah dimata penjenayah ni .. dan mereka kena ada persediaan bila keluar rumah ..
  1. Jangan keluar bersendirian
  2. Elakkan jadi tarikan kpd penjenayah .. memakai barang2 kemas & bersendirian
  3. Berjalan kaki di kawasan sunyi
  4. Beritahu ahli keluarga lokasi anda bila keluar rumah



Labels: , edit post
Share This
3 Dah Membebel Lagi
  1. Chaon Cornerz Membebel:

    uit.. bahaya skrang.. kaum2 hawa sila berhati2..


  2. klu negara benarkn bw pistol..sy da tembak seko2 penjenayah tu


  3. Ringgo Membebel:

    kalau mcm kat Thailand .. US .. dibenarkan bawa senjata .. tapi penjenayah pon bersenjata ..


Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's