No Strings Attached
No Strings Attached ~ a title from nuffnang this time for another week of instant cash blogging .

No string attached ni ataupun tiada wayar disambungkan atau pun lebih senang wireless / tanpa wayar aaa

dalam iklan kat tv tu pun dah sebut :

potong , potong , potong ,
potong aje ,
potong , potong , potong ,
aku dah potong ,
potong , potong , potong ,

Photobucket


dan pulak kalau benda ni aku takda , gelap masa depan aku nak online dan surfing ni memandangkan aku memang 24/7 online, mudah je kalau u all want to know about package options dan coverage untuk package ni pun makin meluas dan bleh check kat coverage area ni walaupun di bandar2 kecil masih boleh guna lagi , kelajuannya memang tak boleh nak dipertikaikan lagi aaa ..

benda ni senang je .. cocok je kat laptop .. takyah nak buat apa dah .. cocok jangan tak cocok ..

buat aku terkenang gak sejak dari awal aku kenal dunia internet ni dengan berwayar berselirat di ofis aku dulu .. nak online pon kena @ bila di ofis je .. masa tu blom mampu beli laptop lagi .. almaklum la masa aku baru keja dulu harga laptop paling murah pon dalam RM8K-10K .. terpaksa la online kat ofis je .. lepas tu berjinak-jinak kat CC plak dan broadband ni tak meluas lagi penggunaannya . tapi sekarang dengan adanya broadband dan perkhidmatan yang berkualiti dan berteknologi tinggi dari P1 ni amat memudahkan orang macam aku ni dan rakan2 yang lain nak menggunakan internet dimana mana saja dan  bila-bila masa saja .. 

cocok je kita dah boleh guna dan terhubung dengan dunia di luar sana , dunia tanpa sempadan yang terbentang luas di jari kita ..

cocok jangan tak cocok ..


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.
Share This
0 Dah Membebel Lagi
Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's