Binatang Bernafsu Iblis ..
Photobucket

Sumber : myMetro

Harapkan pagar , pagar makan padi .. peribahasa orang tua2 dulu tapi aku rasa tak sesuai dah .. pada aku macam ni Binatang Bernafsu Iblis .. Seorang dewasa & telah berumur diamanahkan untuk menjaga keselamatan anak2 kecil TAPI dia bertukar menjadi Binatang Bernafsu Iblis ..

Sekolah sepatutnya tempat yang selamat untuk anak2 kita belajar menjadi manusia tetapi ada satu Binatang Bernafsu Iblis .. 

pada aku , hukuman penjara dan denda bukanlah hukuman yang terbaik untuk pesalah ini .. seperti yang terjadi kepada pesalah2 sebelum ini ..  sudah tiba masanya kita menegakkan hukuman dari AlQuran yang telah ditetapkan ..

Hukuman yang manusia akan takut untuk melakukan kesalahan ini lagi .. TAPI mampukah kita melaksanakannya .. ?? atau sanggupkah kita tengok je anak2 kecil kita diperlakukan macam ni ..


Hukuman Mati kepada perogol kanak2 di Yemen

PerogolYemen

PerogolYemen

PerogolYemen

PerogolYemen




Hukuman Rejam Sampai Mati yang di jalankan Mogadishu , Somalia kerana kesalahan Berzina ..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Bersediakah kita dengan hukuman ini ..
Labels: , , edit post
Share This
4 Dah Membebel Lagi
  1. ashrafi Membebel:

    sudah sepatutnya hukum Allah itu dilaksanakan... ni masih banyak yang berdolak dalik....


  2. Ringgo Membebel:

    dan semakin ramai orang yang tak berdosa terpaksa menanggung musibah yang datang


  3. aku suka entri nie bro!!


  4. kakintan Membebel:

    salam...Ringgo...tak sabar rasanya Malaysia mengenakan hukuman sebegini apatah lagi Zina semakin berleluasa sekarang...kerajaan nampaknya mengambil ringan tentang apa yang berlaku...


Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's