Kulit BABI ..
sebagai panduan untuk aku dan sahabat semua bila menggunakan barangan daripada kulit .. mesti nkorang ada beli barangan buat daripada kulit kan .. kalau ada tertulis kat situ Kulit Babi senang kita tak beli kan .. 

Tanda Kulit Babi


kalau takde tulis macamana nak kenal  .. kat sini ada panduan macamana nak kenal kulit ni ..

Tanda Kulit Babi

Bintik 3 yang membentuk 3 segi macam ni .. dan selalunya kulit ni diletakkan di bahagian dalam kasut atau beg .. 

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

ni asal kulit diarang ni ..

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

Tanda Kulit Babi

berhati hati smua ..
Labels: , , edit post
Share This
2 Dah Membebel Lagi
  1. nice posts...baru tahu lepas nih berhati2 la duk beli barangan daripada kulit..


  2. eksklusif tul report ko nie eh..


Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's