Hujan setiap hari ???
Photobucket

Mosti melaporkan kawasan sekitar alor setar akan hujan sehingga khamis depan .. maknanya 7 hari ni akan turun hujan setiap hari .. samaada petang ataupun malam tetap akan hujan .. rezeki bumi namanya tu.. rezeki untuk yang nak buat bendang , yang tanam sayur2an , buah2an & tanaman .. untuk yang ke laut kena berehat sementara , bahaya kepada perahu2 kecil .. termasuk la aku yang berniaga ni .. peniaga2 kecil2an tapi insyaallah setiap yang berusaha pasti akan ada rezeki untuk hamba2 Nya
Labels: , edit post
Share This
1 Dah Membebel Lagi
  1. ustaz eds Membebel:

    salam ringgo...
    tak pa, ujan pun rahmat dan nikmat dari Tuhan...moga kita menjadi hambaNya yang sentiasa bersyukur....

    p/s: teringat sup kedah, meleleh ayaq liuq..hu3


Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's