Kenapa diarang suka ...
nampak

nampak

nampak

nampak

nampak

nampak

nampak

nampak

dan gambar2 ni bukan la bertujuan nak memburokkan @ mengaibkan diarang walaupun rupa diarang burok & aib ..
banyak lagi keadaan yang lebih maju lagi daripada ni .. yang baru nak mula ni .. sebelum lebih jauh lagi ..
cuma aku rasa pakaian macam ni bukan yang sesuai untuk muslimah @ adik @ anak @ kakak @ saudara pompuan @ isteri2 kita ..
dan aku pun sedang mengubah adik2 & sedara anak beranak aku yang nak berubah ataupun yang tak tau macamana nak berpakaian ..
mana yang tak nak tu biarlah masa yang menentukan & semoga Allah yang memberi hidayah dan petunjuk pada diarang ..
bila dunia maju , eloklah pemikiran maju juga bukan balik ke zaman jahiliyah .. kalau tak tahu agama bleh belajar , banyak sekolah @ madrasah @ kuliah agama di masjid2 .. nak terjemahkan AlQuran tak bleh , bleh beli yang terjemahan dalam bahasa melayu @ bahasa ingeris & pelbagai bahasa ada sekarang ..
aku pun bukanlah orang yang pandai @ arif @ alim .. masih belajar lagi ..
aku minta maaf bebanyak jika ada yang marah atau tersinggung dengan post aku ni ..
Labels: , edit post
Share This
2 Dah Membebel Lagi
  1. Peninjau Dunia Membebel:

    wah..panas entry Ringgo kali ni...hehe..


  2. Ringgo Membebel:

    panas pada yang terasa .. panas dada mana yg tengok .. sama2 panas


Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's