Mat Arih bertunang
Anak sedara @ kat sini panggil anak menakan aku bertunang ari ni  25/03/10 .. ari ni dari pagi sampai petang penuh jadual .. pagi anta ayang aku g meeting amanah ikhtiar .. lepas tu , urusan pengkebumian pak menakan plak selesai kol 1 tghari .. petang majlis bertunang anak menakan plak si mat arih ni .. yang dok di danglau , lubok merbau ..
Mat Arih
weih jalan sekali la , napa berterabur je ni ..

Mat Arih
amboii.. mak2 dara ni smua nak ngikut gak ..

Mat Arih
amboii.. laksa kuah lemak ngan isi ikan banyak tu!! ..

Mat Arih
eh zizan !!! hang kalau makan cepat je ..

Mat Arih
kita bincang dulu macamana , berapa setuju .. hantarannya nanti 

Mat Arih
angpa setuju ka ? orang lelaki setuju ???

Mat Arih
alhamdulillah sama2 setuju noo.. RM 5,544.00 + cincin sebentuk ..

Mat Arih
Mat Arih
banyak jugak hantarannya ..

Mat Arih
meh tuk nak sarungkan cincin ni ..

Mat Arih
yang mana satu yang dipinang ni .. hehehe ..

Mat Arih
senyum ya semua , pembawa hantaran 5 dulang .. 
hat kecik ni terlebih senyum ni ( fifi )

Mat Arih
weih tepila , aku nak amik gambar ni .. sebuk je madi

Majlis selesai kol 6 ptg .. dengan hantaran yang di persetujui RM 5,544.00 dengan sebentuk cincin .. InsyaAllah akan dilangsungkan Nov 2010 ni .. Tahniah Mat Arih ..
Share This
0 Dah Membebel Lagi
Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's