Mangsa manusia
RogolSimbahAsid

kalau tengok je mangsa macam ni memang kita tau dia menderita , baru berumur 16 tahun .. tapi yang empunya badan lagi menderita kerana sebelum ini ogos 2009 , mangsa dirogol bapa tiri dan selepas itu disimbah asid cuka getah mengakibatkan mukanya badannya cedera teruk dan sekarang masih lagi menjalani rawatan pemulihan di hospital .. dia seorang ANAK , yang sepatutnya dilindungi , dibelai dengan kasih sayang .. tapi kenapa diperlakukan seperti ni .. lelaki @ kaum Adam sepatutnya melindungi  perempuan @ kaum Hawa yang lemah TAPI kenapa jadi sebaliknya .. seperti pepatah melayu " harapkan pagar , pagar makan padi " ..

Sumber : HMetro Selangor2u
Share This
1 Dah Membebel Lagi
  1. Wanita Timur Membebel:

    subhanallah...
    kesian adek ni...
    kejam...
    memang kejam...
    bapa tiri tak guna..
    betanduk la tu..


Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's