Balik Kampung ..
tu la sebabnya aku hilang dari posting baru2 ni .. 12 march 2010 aku bertolak bermula dari Tol Hutan Kampung 6pm ikut hiway yang tetiba jem tak tau dari mana .. sambil tu hujan mula turun ..
Balikkg

Balikkg

Balikkg

Balikkg

rupa2nya ada lori bawa tong ikan yang tercicir tongnya kat atas hiway , berterabur kena kutip balik .. nasib baik takda ikan .. kalau tak, kenduri ikan la gamaqnya .. hehehe .
malas nak crita banyak aku sampai di kampung pukul 3.26 pagi Jelebu , Negeri9 .. perghh berapa jam perjalanan baru aku sampai kampung = 9 jam 1/2

13 march 2010 nak buat kenduri kesyukuran .. makan malam .. anak sedara  semua mula sibuk nak memancing kat kolam depan umah ..

Balikkg

Balikkg

Balikkg

Balikkg

yang ni dah malas nak memancing .. nak senang dapat guna JALA plak .. potong stim org nak mancing ..  lambat sangat dapat ikan kan dah kena jala

Balikkg
hasilnya ni la

Balikkg
ni jalan baru buat .. blakang umah je ..

Balikkg
masak jangan tak masak

Balikkg

Balikkg
potong jangan tak potong


Lepas majlis doa semua .. smua apa lagi .. makan time
Balikkg

Balikkg

Balikkg

Alhamdulillah .. semua selesai dengan jayanya .. lauk pauk semua cukup ..
Share This
0 Dah Membebel Lagi
Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's