Hari2 Buang Bayi
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

aku memang suka bebudak/bayi , dan nak sangat ade anak ramai .. kalau ade sesape yang taknak anak tu .. tolong antar kat aku , jangan la buang merata macam anak kucing , kucing pun tak buang anak .. tapi bila aku tengok trend orang melayu melaysia sekarang ni dah balik ke zaman jahiliyah dulu ..
anak diarang buang merata .. macam dierang mengandung tu macam g berak je .. keluar je budak terus buang kat mana2 sempat ..dan kebanyakkan adalah MELAYU ISLAM .. apakah mereka ni dah takde akal , otak , iman ( kalau ada tak la jadi macam ni kan ) setiap hari aku dengar bayi2 ni terbuang samada yang masih hidup atau dah takda .. dan takde plak aku dengar tentang pembuang2 bayi ni dihukum dengan hukuman yang setimpal ..

Labels: , edit post
Share This
0 Dah Membebel Lagi
Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's