Gurauan budak2 sekarang
Gurau je

gurauan di sekolah dengan kenkawan , cabul tu gurau ke ? .. ni kat dalam sekolah kat luar tak tau macamana lagi .. pihak skolah patut lebih peka dalam hal ni .. takan nak bukti sampai ada gurau terrrogol , terrrrbuang bayi plak .. aku tengok kat sini ade kelebihan untuk keselamatan  pelajar pompuan juga bila sekolah mengasingkan pelajar lelaki & pompuan .. , juga bila pelajar pompuan menutup aurat mengikut landasan yang sepatutnya dan bukannya hanya menutup ikut mana yang patut je ..
sbb aku tengok pelajar / budak2 pompuan sekarang ni .. yang tertutup terrrbuka , yang labuh terrrpendek , yang tersorok terrrserrrlah , yang besar terrrsendattt , kecikk nampak terrrbesarrr .. bila tak nampak jadi terrrnampakkk .. tak tengok jadi terrrtengokkk .. untuk keselamatan pompuan juga .. bukan nak kena bungkus tak nampak ape .. tapi Lu Pikir La Sendiri ..

Sumber : MyMetro
Share This
3 Dah Membebel Lagi
  1. shameel Iskandar Membebel:

    Gila btol budak2 sekolah skrg ni. Cikgu2 x boleh nk wat aper2 dh


  2. Wanita Timur Membebel:

    tu laaaa...
    semua nya ter ter ter terlajak gak...
    kecik2 pun dah pandai...


  3. ashrafi Membebel:

    kalau kes mcm ni sapa2 yang salah kan cikgu/sekolah dulu memang SALAH laa..


Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Pelawat Paling Rajin

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's