Paksa anak buat seks oral
Ice Cream
sekadar gambar hiasan ..

Akibat memaksa anak kandung berusia lima tahun melakukan seks oral tiga tahun lalu, seorang buruh dijatuhi hukuman penjara sembilan tahun dan dikenakan dua sebatan oleh Mahkamah Tinggi, di sini, semalam.  Tertuduh berusia 28 tahun yang tempang akibat kecederaan bermain bola sepanjang dalam tahanan kelihatan tenang selepas Hakim Hasbi Hasan membacakan keputusan itu. Bapa kedua anak mengaku salah atas pertuduhan melakukan persetubuhan di luar tabii sekitar Disember 2008.

Bagi perbuatan itu, dia didapati melakukan kesalahan mengikut Seksyen 377 B Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara 20 tahun dan sebatan. Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya, Wan Noora Nisa Ngadirin, memohon hukuman berat dikenakan terhadap tertuduh kerana kesalahan itu dilakukan oleh darah daging sendiri yang sepatutnya melindungi mangsa. “Dalam kes ini, tertuduh sudah berkahwin dan sudah memiliki dua anak termasuk mangsa. Justeru, dia bukanlah tidak pernah merasai kemanisan berumah tangga.

“Sebagai bapa kandung, tertuduh sepatutnya mendidik dan memupuk kasih sayang sepenuhnya kepada mangsa terutama dalam kes ini di mana kejadian berlaku ketika mangsa hanya berusia lima tahun empat bulan,” katanya. Tertuduh katanya, wajar menjaga dan memelihara maruah mangsa dan bukanlah sebaliknya dengan melakukan perbuatan amat keji dan terkutuk.  “Bayangkan kesan trauma dan gangguan yang akan menghantui mangsa sepanjang hidupnya. Disebabkan kerakusan nafsu tertuduh, ia menyebabkan catatan satu titik hitam dalam hidup mangsa selama-lamanya. “Anak kecil ini akan sentiasa dibuai oleh peristiwa pahit ini dan kita tidak tahu sama ada mangsa akan membesar seperti kanak-kanak normal lain,” katanya.

Mengikut fakta kes, tertuduh menyuruh mangsa yang sedang bermain di luar rumah masuk ke bilik tidurnya sebelum kanak-kanak itu diarah mengunci pintu bilik dan mengarahnya melakukan seks oral. Berdasarkan kenyataan kanak-kanak itu, bapanya mengulangi perbuatan itu beberapa kali sehari tanpa mengira waktu siang atau malam.  Perbuatan itu menyebabkan mulut dan kerongkong mangsa sakit. Hanya apabila diadukan kepada nenek, datuknya kemudian membawa mangsa untuk membuat laporan polis di Balai Polis, Seksyen 11, dekat sini, pada 22 Disember 2008.

Sumber  :  myMetro 

*** Anak itu adalah amanah Allah untuk dididik , dijaga , dipelihara menjadi umatNya yang berjaya .. bukan alat pemuas nafsu .. anak kalau tidak kepada emak ayah kepada siapa lagi harus dia percaya .. kepada siapa lagi dia boleh bergantung harap .. kepada siapa .. ???
Share This
1 Dah Membebel Lagi
  1. Ringgo Membebel:

    ape punya bapak da.. bapak setan ni


Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's