Majikan suka berbogel LAGI

Flores di belakang Spears semasa dia masih menjadi pengawal peribadinya.

Bekas anggota polis, Fernando Flores berkata, dia meletakkan jawatan sebagai pengawal peribadi penyanyi terkenal, Britney Spears kerana tidak tahan dengan kelakuan pelik penyanyi itu yang pernah berbogel di depannya , lapor sebuah akhbar semalam. Pendedahan tersebut dibuat oleh seorang rakan Flores yang menyatakan Spears kerap berjalan dalam keadaan bogel sambil memberi isyarat kepada pengawal peribadinya itu supaya memasuki bilik tidurnya.

Menurut rakannya itu, penyanyi itu kerap berlari dalam keadaan bogel sambil menjerit ke arah pengawal-pengawal peribadinya.  Dia berkata, Flores berasa tertekan kerana Spears suka kepadanya berbanding dengan pengawal-pengawal lain. "Flores akhirnya menghantar notis untuk berhenti kerja pada minggu lalu," kata seorang rakannya. Menurutnya, Flores yang merupakan duda anak dua akan membuat tuntutan saman yang bernilai berjuta-juta dolar terhadap penyanyi berusia 28 tahun itu kerana melakukan gangguan seksual.

Pada awal bulan ini, penyanyi yang pernah popular menerusi lagu Baby One More Time itu keluar dari rumah tanpa memakai seluar dalam menyebabkan bapanya berasa bimbang dengan kelakuan peliknya. Sebelum ini, bapa Spears, Jamie pernah melarang anaknya daripada bersiar-siar tanpa memakai coli.

Sumber  :  Kosmo!

*** kalau dah tiada perasaan & rasa malu .. tak tau la manusia ke haiwan ..
Labels: , , edit post
Share This
1 Dah Membebel Lagi
  1. shiori_LA Membebel:

    britney spear...ni memang macam2 perangai pelik yg dia buat...tak heran dah....mungkin dia tertekan dgn macam2 hal yg dialami nya...kot


Related Posts with Thumbnails


  • IM..


    Terjah kat sini



    Twitterz

    Follow me, Follow u

    da Labelz

    Project Alpha



    Berita Online

    Harakahdaily BeritaHarian Metro Kosmo Sinar MySinChew Utusan The Star Jawa Pos Jambi Ekspres Online BangkokPost Philipines Post

    Bank Online


    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

    Terbang ke mana ?

    MAS AIRASIA Photobucket

    Bloglog Visitorz

    Join My Community at MyBloglog!

    Xchange Banner

    Copy & Paste 2 ur blog
    AkuRinggo Info Gallery Midori Day's